Выбор туристов, которые хотят везде чувствовать себя как дома — апартаменты «Anara Service Apartments - Greater Kailash Part II» находятся в Нью-Дели. Эти апартаменты расположены в 8 км от центра города. Рядом с апартаментами можно прогуляться. Неподалёку: Рынок М-Блок, Храм ISKCON Temple и Храм Калкаджи Мандир.
Хотите оставаться на связи? В апартаментах есть бесплатный Wi-Fi. Если вы путешествуете на машине, припарковаться можно будет на бесплатной парковке. Специально для автопутешественников организована парковка. Среди услуг для красоты и здоровья — массажный кабинет.
Чтобы путешествие было не только приятным, но и удобным, гости могут заказать трансфер. А ещё в распоряжении гостей прачечная, химчистка, гладильные услуги, прокат автомобилей и сейф. Сотрудники апартаментов поддержат беседу на английском.
В номере вас будут ждать душ, телевизор и халат. Оснащение зависит от выбранной категории номера.
Заезд ранее 13:00 должен быть согласован с
отелем и может потребовать дополнительной оплаты.
Время выезда
До 11:00
Выезд позднее 11:00 возможен по запросу за
дополнительную плату.
Информация об оплате
Информация о типе питания, включенном в стоимость, указана в деталях тарифа.
This property will not accommodate hen, stag or similar parties. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Please inform Anara Service Apartments - Greater Kailash Part II in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. A damage deposit of INR 1000 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property. Please note that guests are required to inform the property in advance about their estimated arrival time since most apartments do not operate a front desk. Guests will be able to insert this information in the section “Special Requests” at the time of booking or can contact the property directly using the contact details in the booking confirmation. Please note check-in and key collection will take place in our office at: E-615 Greater Kailash II (between 9 am to 8 pm) unless specified otherwise, where guests will be provided their allotted apartment & other helpful information. Luggage can also be left here in case of early arrival. A prior appointment needs to be scheduled in order to check-in outside office hours using the contact details found on your booking confirmation and may be subject to an additional fee. Please note that for Bookings done without providing Credit Card, guests will receive a direct email from the property within 48 hours of booking with a payment link or bank account details. To confirm the reservation, payment must be made as per the Cancellation Policy within 24 hours once email is received. Please note that if the Property cannot get pre-authorization on the guest's credit card or if payment is not received as per agreed Cancellation Policy, the property reserves the right to cancel the booking without any notice. Please note that the guest's credit card will be debited by the bank's merchant named Hospitality Concepts India. Please note the card holder must be present during check-in and all guests must provide a valid ID (passport, driver's license or national ID card) at check-in. All booking confirmations are valid only on successful payment and upon presentation of relevant identification documents. Please note that once guests have checked in, the total amount of the reservation is applicable and non-refundable. Full payment is required on arrival. Should the maximum number of people per apartment be exceeded without authorization, extra guests will be charged. Please note that the property operates a strict no party and no social gathering policy and penalties will apply to guests breaking this rule. Guests are also required to behave in a responsible and socially acceptable manner at all times while occupying the apartment and to be considerate and courteous to all the neighbors. In case of non-social behavior or complaint, guests agree to vacate the apartment immediately without refund or redress. Please note that In a rare case of any non-availability of this property, the property will offer you an alternate property of equivalent or higher standard in the vicinity. Please note that mandatory electricity charges needs to be paid at the property at the time of check out, INR 10 per Unit.
Услуги гостиницы
Бассейн, пляж, водные виды спорта
Полотенца для пляжа/бассейна
Безопасность
Сейф у администратора
В номерах
Душ
Душ/Ванна
Кабельное телевидение
Обслуживание номеров
Постельное белье
Телевизор
Фен
Халат
Шкаф/гардероб
Дети
Детские телеканалы
Размещение подходит для семей/детей
Животные
Размещение с домашними животными не допускается
Интернет
Бесплатный Wi-Fi
Красота и здоровье
Массаж
Парковка
Бесплатная парковка
Парковка рядом с отелем
Персонал говорит
на английском
Питание
Бесплатный чай/кофе
Микроволновая печь
Развлечения
Терраса
Трансфер
Трансфер от/до аэропорта
Услуги и удобства
Гладильная
Гладильные принадлежности
Кондиционер
Мебель на улице
Отель для некурящих
Отопление
Прачечная
Стиральная машина
Сушилка
Утюг
Химчистка
Отель Anara Service Apartments - Greater Kailash Part II,
адрес на карте Нью-Дели, E-615 Greater Kailash Part II, 110048 New Delhi, India, с описанием
номеров и возможностью онлайн бронирования
на сайте ВашОтель.RU
, стоимость проживания и удобства.